måndag, april 07, 2008

Soooool i Göteborg! I morse snöade det faktiskt men nu är det gött. Promenerade hem från stan och kunde inte ha jackan på mig-för varmt:-)
Ska snart till sats, det är ju måndag.
På fredag har jag prov igen, har inte börjat plugga.
Har jag sagt att jag fått min sjuksköterskelegitimation? Ja, sjukt nog måste man skicka in massa tusen olika papper och betala 600:- för att få ut denna trots att man har tagit examen o allt. Blä!
Så ska jag nog köpa en begagnad w880i istället för en ny w890i. Man får göra vad man kan med sina slantar....
All for now friendos.


1 kommentar:

Anonym sa...

jo jag vet hur killar är, det har varit rätt länge henke har tänkt att komma över. vet att han har tjatat på manne att följa med. jag hoppas att de kommer och det vore kul om du också kom.

varför ska du köpa ny mobil, vad har hänt med din gamla?