torsdag, maj 29, 2008

Hotellfrukost...mmm

Jag har fått plats på pilates boll utbildning i Stockholm den 27-29 juni. Skoj. Nu när jag jobbar på ett riktigt sats (inte uppsala-franchise) står de får både tåg och hotell. ME LIKE! David har nu fixat detta åt mig och bokat in mig på Hotel Nordic Sea, nice or what? Ser fram emot frukosten mest!
Just nu sitter jag här på min trötta rumpa och orkar inte ens gå ut i det vackra vädret. Jag är helt slut i min arma kropp. Har slängt ihop bröd som bakas i ugnen så ska jag nära mig med en smoothie, öva koreografi och sedan tvinga ut mig en sväng för hunden måste ju rastas! Sedan ska jag till sats igen. Body pump. puh. Sista gången med den gamla musiken (skönt).
Mannes syrras mans syrras sambo ville ev. komma på muskulering idag, han har dock inte ringt än. Jag måste göra ett visst antal behandlingar, men just nu orkar jag inte.
Jag stupar i säng om kvällarna.
I dag (tack vare mig!) fick vi chansen att ge varandra en behövande helkroppsmassage i skolan (vi har inte gjort sådana på väldigt länge). Det var niiice!!
I morgon= ingen träning!!!! Klassfest i Alingsås istället. Gött.

Inga kommentarer: