måndag, maj 05, 2008

slow day

Så trött jag var i skolan. Grus i ögonen. Tänkte sova lite, men det blev inte så.
Om en timme sitter jag på cykeln till sats. Det är ju måndag. Jag tror nästan man blir extra trött eftersom det har varit långhelg. Men det är väl bara att bita ihop och knata vidare. Det är i alla fall sol ute:-)
Önskar jag hade lite mer pengar, då skulle jag köpa nya solglajjer, ny mobil o skor kanske. Solbrillor blir det nog ändå, det måste man ju ha.
Önskar att det vore skönt att gå i högklackat, men det går ju bara inte. Det är fint, men det är inte värt det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja hittade på ngt eget :) inspirerad av det ja kom ihåg av hurtbulle receptet, såg inte att du messade :S

vet du,ja har lyckats fixa minneskortet :D

Anonym sa...

vill också köpa nya solisar, men har spenderat pengar jag inte har. inte bra för budgeten.

hoppas du mår bra!