tisdag, maj 06, 2008

Planer...

Ja, man måste ju smida lite planer ibland. Inget speciellt egentligen, men  jag planerar i alla fall att få iväg en jobbansökan snart. Såg att de sökte massörer här i Gbg, gärna med vårdutbildning och instruktörserfarenhet så det låter ju som att det skulle passa mig ganska bra. Men hur skriver man en bra CV och framför allt ett slående personligt brev? Vore så gött att få ett jobb, en inkomst!
Här närmast planerar jag dock att slå upp anatomipärmen o sätta igång med instuderingsfrågor-det är ett måste, provet är på fredag. Sedan, när brödet är klart, ska jag ut med Des i solen. Sedan kanske hinna fixa käk innan jag planerar att bege mig till skolan igen för att lyssna på en föreläsning om zonterapi. Jag hoppas jag hinner o orkar. Mannen ska spela beach volley.
Har preliminär bokat in en massage med Davids (chefen) bror. Spännande. En kund!
Lina (klasskompis) frågade om jag ville följa med till hennes sambos jobb o massera. Skoj.
På söndag är det hisingen runt (cykel lopp) som vi kan vara med o massera på. Måste anmälas snarast och jag har inte gjort det än. Vore lite kul, men det ska ju bli toppenväder i helgen...prioriteringsfråga kanske. Vad tycker ni?
Nu måste jag nog börja med allt detta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Du fråga ellinor om CV och personligt brev hon e klockren på sånna.. Kommer alltid till intervju på dom..:) Du kan ju locka med massage så aknske hon hjälper..;) Hoppas allt är bra med dig ananrs. Kramar Lovisa

Unknown sa...

klart du skamassera,massera så mkt du kan, du är grym jö :)