lördag, maj 31, 2008

utslagen

Igår var jag på bindvävsmassage. 30 minuter, kände inget speciellt. Sedan skulle vi till Anki i Alingsås på klassfest. Det var asvarmt ute. Skönt tyckte jag först, jobbigt tyckte jag sen.
Blev helt seg o död, sov lite på tåget o tänkte att lite vätska o energi gör nog susen. Det gjorde det inte. Halvvägs in i min grillade kycklingfilé tappade jag helt matlusten och kände mig nästan illamående. Jag gav upp och gick in i Ankis sovrum och sov ett par timmar (eller vad det nu blev). Sedan var jag piggare men med huvudvärk. Under tiden jag sov hade många druckit ganska mycket vin. Blev förvånad över feströkandet. Usch!
Karaoke. Alla var så duktiga. Alla älskade Desmond. Jag gick krabba med Desmond.
Sen blev det löprunda till tåget och jag hann precis. Satt i 40 minuter med massa förfestande ungdomar. Fatta att de som tar studenten nu är födda 89. My God. De känner sig så stora, på väg ut i livet, men dem är så smååå, det inser man i efterhand.
Hemma var jag strax efter tolv. Ingen man i sängen.
Idag är jag också halvt död. Hans sa att alla konstigheter jag känner efter massagen nog beror på just den. Dunder och brak med bindvävsmassage! Ikväll är vi hundfria så vi ska unna oss ett restaurangbesök. Like.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack :D
var massagen skön då åtminstone?