måndag, juni 02, 2008

Tropisk värme.

Desmond simmar!
winkie!
Jag orkar inte ens gå ut. Mitt hår är för svart! Min lugg är för lång. Janna från Toni and Guy och jag ringer om varandra hela tiden, i hopp om att boka in en tid. Går inget vidare.
Igår var vi ute i Nödinge på semester, för så kändes det. Vi tog Winkie ut dit och sen låg vi vid poolen hela dagen och gjorde inte många knop. Åt grillad kyckling med potatissallad till lunch. Yum! Mellan 27-29 grader i poolen. Desmond simmade några längder:-D
Undrar om någon vill gå in och träna med mig idag när jag inte ens vill själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ah men gud så härligt! Vems pool? duktiga desmond :D

Anonym sa...

va lyxigt med pool, vems är det? det är jobbigt varmt här just nu, skulle själv vilja slappa vid en pool eller strand kant.

det ser ut som manne har tränat en hel del.