måndag, juni 16, 2008

Diplomerad massör.

Mina collage blir fortfarande mini. Men om man klickar på dem växer dem:-)
På fredagen den trettonde blev jag diplomerad massör. Prov, skolavslutning, glass, jordgubbar och champange, allt på en och samma dag. Befrielse. Men nu är det måndag och här sitter jag utan mening och utan mål. Det känns lite konstigt. Det svenska sommarvädret (sol/regn/vind) har hittat till västkusten så det är bara att hålla tummarna för midsommar som ska spenderas hos Martina i Grebbestad i numera sedvanlig ordning.
 Helgen för övrigt har varit lugn, jag såg till o med på fotbollen i lördags(!) i sällskap med Malin, Johanna och syster. Igår var skönaste söndagen med sovmorgon, en blöt promenad, samtal, massage och slutet på säsong 2 på Heroes. Nu måste jag, som alla andra, vänta på att tredje säsongen ska börja sändas (september).

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till massage diplomet!

visste inte när heros skulle komma tillbaka, nu vet jag - tack!

Anonym sa...

graaaattis. alltså, du får skicka migditt lösen så ska ja logga in o kika.

Anonym sa...

kommer hem till västerås den 19 juli och stannar i två veckor. kommer du och manne vara något i västerås då?

det är allt som är planerat, och det enda som kommer att hända.

vad ska du/ni göra?