tisdag, juni 17, 2008

Sommarlov.

Varje år tror jag att det är mitt sista sommarlov och tycker att jag måste få vara ledig. Nu är jag där igen. Undrar vad sommaren kommer att bära med sig i år...?
Snart rivstartar den i alla fall med stång, nubbe och krans med gänget i Grebbestad. Ska bli kul. Kommer inte att känna så många tror jag, men vad gör det. Desmond kommer iaf få en kompis att leka med. Speaking about Desmond så var han med Manne och sprang 1.6 mil (!!!) igår. Sick. När jag kom hem sen ville han ändå leka med sin mjukisråtta. Even sicker. Han är outtröttlig, min vovve. Igår var vi på zookompaniet och köpte fästingkofot. Beware, ticks!

Har iaf gått upp i normal tid även idag och ska softa lite. Farmor ska ringa så vi ska boka in ett besök. Ikväll ska jag umgås med Kaiza o Lina vilket ska bli trevligt. Manne ska lugna italienaren genom att spela squash och äta middag. A man has to do what a man has to do....
Det rullar på här. Och gladast är jag för att den eviga singelkompisen har hittat en tösabit:)

Inga kommentarer: