tisdag, juni 03, 2008

Feeling hot hot hot!

Det är alltså Fredricas svärföräldrars pool.

Jag är på väg att göra en smoothie men så fastnar jag i mail och bloggar istället. Anna I kommer snart hit. Hon ville fika, men jag erbjöd en behandling istället så jag kan känna att jag pluggar lite fast jag umgås. Hoppas att det funkar. Prov på torsdag, nästa tisdag och fredag (den trettonde!!!). Man kan ju dö övre mindre, eller hur? Det snurrar i kolan kan jag säga, och inte bara på grund av värmen.
Spårvagnarna är galnast av allt, speciellt de nya, för där kan man inte ens öppna fönstrena. AC, vad är det?
När Janna äntligen ringde mig (och jag svarade) var jag redan på väg dit, men nu har jag iaf en klipptid på onsdag (nästa). Bra, för det känns som jag går runt med en svart hjälm på skallen och det är inte skönt när solen ligger på.

Inga kommentarer: