torsdag, juni 26, 2008

hejdå göteborg.

Imorgon sätter jag mig på x2000 till huvudstaden. Västkusten får vänta ett tag.
Jag ska bo på fint hotell och hitta muskler jag inte jag trodde att jag hade under helgen:-) Kanske träffa några kompisar, och framför allt: äta hotellfrukost. MMm.
God mat är riktig njutning. Som midsommartårtan. Eller som pastan med pesto, pinjenötter och prociotto(?) som jag avnjöt på Soho för en timme sedan. 
Min vän är och tränar och själv ska jag sätta igång med packandet. Dels inför helgen men också inför göteborgsfrånvaron. Som tur är kan mannen ta med sig en del hem i bilen på måndag så jag behöver inte släpa allt på tåget. Har massa kläder hemma, men dem bästa är ju här.
Har gått på stan i tre dagar nu, Åsa har shoppat en del och jag har gjort några fynd; en kofta från Rut för 79kr, en luvtröja från Monki för 187kr och BH + trosor från Sloggi för 189kr. Det var väl bra? Då känner man att man kan få shoppa lite trots begränsad budget. Kommer nog gå en del på mat i helgen också. Äta ute i sthlm är ju inte som hittat.

Inga kommentarer: