måndag, juni 30, 2008

Pilates boll

Bild: www.muscles.se

Detta är vad jag har gjort sedan i fredags. Styrketränat på boll. Jag var i Stockholm, den stora huvudstaden, bodde i världens minsta hotellrum (cell) utan fönster på 4-stjärniga Nordic sea hotel och spenderade dagarna på Sats Zenit. Det jobbigaste var att försöka förstå att det är morgon och dags att stiga upp när det är totalt becksvart runt omkring en.
På kvällarna träffade jag Martina och njöt av god mat och massa goja. Gjorde försök att träffa mina andra stockholmsvänner (Erika, Krull, Anna, Olivera, Lisa-Marie, Lovisa) men alla lyckades vara upptagna eller utmattade. Så kan det gå. Tur att Martina fanns tillgänglig:-) Vi åt smaskig pasta på Östermalm och provade tapas vid S:t Eriksplan.
Det var längesen jag åt ute så mycket i Sverige (if ever). Åsa var ju på besök tidigare i veckan och då blev det ju en del luncher på stan. Jag är nog halvt ruinerad, men gott har det varit. (vaffan det är väl typ som att storhandla en gång, och det har jag ju inte behövt nu...)

Nu har jag landat i Västerås vilket känns ganska skönt. Hemma på riktigt. När jag ska prata om Göteborg är jag på väg att säga Uppsala varenda gång. Home is where your heart is, right? Jag undrar vart det är...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har ahft finbesök hela dagen så hann inte till msn :P