onsdag, juni 18, 2008

När man är ledig blir det så lätt att man hamnar i nån slags lunk då man knappt tar sig för någonting alls. Jag fastnade nog där ett tag igår innan Lina ringde och bestämde att vi skulle ses på stan. Det var bra. Sällskap är oftast trevligare. Jag ska göra vad jag kan för att hålla mig igång även idag (men jag har redan fastnat lite!). Blir nog frukost före promenad för jag ska, antar jag, till farmor sen och då får man inte vara mätt.
Nu när det är sommar o allt ska man läsa tycker jag. Jag har en del olösta böcker i bokhyllan, men undrar även; boktips, någon?? (jag läste senast Tillsammans är man mindre ensam följt av filmen med samma titel. Boken är att föredra som i de allra flesta fall).

1 kommentar:

Anonym sa...

ja kunde absolut inte sova inatt så jag åkte inte till sthlm. :S
buuu...

vi måste ju läsa människohamn, john ajvide lindqvist nya!!