tisdag, juli 22, 2008

skåne är ganska nice faktiskt.

Jag ska duscha och sedan hoppa i säng.
Imorgon hoppas jag på sol, stranden är planen. Familjen ska spela golf. Jag åker hem på torsdag...då ska det tydligen bli strålande solsken. Typiskt typiskt.

De senaste dagarna har det faktiskt blivit lite shopping(!). Jag har ju varit lite sparsam på den fronten det senaste halvåret av förståliga skäl. Nu har jag köpt: två toppar, en tisha, ett linne, en skinnväska, en jacka, en låång skjorta, havaianas, en jacka och ännu en orkidé (den kostade bara 38DKK, hur kan man låta bli?!!!). Det blev en del inser jag, men allt var på rea, köpt i Köpenhamn eller på outlet i Svedala. Fick väskan av mamma.
agirlsgottadowhatagirlsgottadoright? (shoptilyoudrop).

1 kommentar:

Anonym sa...

va kul att du kommer på torsdag. åker inte förrän på fredag eftermiddag så vi kan väl ses innan dess.

I totally agree, shop til you drop!