torsdag, juli 17, 2008

Skåne.

Jag är på semester, därav det sparsamma bloggandet (om det nu är någon som kikar in här emellanåt). Sitter i soffan där mormor fick stroke och knappar på pappas jobbdator. Jag snyltar på hans teliauppkoppling som jobbet betalar för. Man måste ju kolla sin mail lite då och då.

Jag har varit på Senoren sedan i söndags. Gått långpromenader runt ön, träffat lite släkt, tränat 2ggr, grillat massa fisk och börjat läsa Aldrig fucka upp. Precis sånt man ska göra på sommaren tycker jag:-)
Nu är jag ännu längre söderut(Höllviken) med förhoppningar om dagar på sandstranden, träff med kusiner, besök i både Malmö och Köpenhamn, glass från kanalkiosken....
Jag tror aldrig att jag har varit här så ofta som det senaste året. Synd bara att man inte kan träffa mormor och morfar längre. Fast vi var och satte blommor på graven idag.
Vila i frid.
Nu ska jag sätta mig ute och hoppas få en glimt av solen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det roliga äär att den ligger här hemma redo.men ja har ju liksom glömt den..

Anonym sa...

hur länge kommer du vara där?