lördag, juli 26, 2008

W890i

I månader har jag trånat efter en ny telefon trots att min gamla funkar. Hittade en på blocket någon gång i våras som jag faktiskt slog till på och betalade för. Men. Fick sedan besked om att det blivit något fel på den och fick pengarna tillbaka. Lika bra tänkte jag, behöver ju ingen ny. Har försökt att dämpa detta behov länge, men surfat i jakt på en fin lur mer än en gång.
Man kan få dem billigt om man binder upp sig på dyra abonnemang, men jag trivs väldigt bra med mitt comviq kompis SMS-abonnemang (39kr/mån, gratis samtal till tele2 och gratis sms till alla). Dessvärre blir ju lurarna betydligt mycket dyrare. Finns inget att göra åt. Antingen eller. Nu hittade jag en sån här lur på blocket, ny, fast från en privatperson. Pengarna är återigen överförda och jag väntar på ett paket på posten.
Bättre lycka denna gång.
I annat fall har jag ju alltid min gamla:-)


Svettas i trädgården på Vallby. Ikväll blir det Cuba fest hos Manne. Jag tror att det innebär att vi ska dricka rom (läs mojitos). Jag har fixat sockerlag som står och svalnar. Kom förbi! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh äntligen får du din nya nalle :P
Hoopas det går bra den här gången. Men hallå. vi bestämmer ett datum då? Som vi ska ses.