lördag, augusti 02, 2008

Balkongfester.

Kenling o Manne.
Jag o Anna.
Kim, Fio och Åsa.
Henke och Ten Siethoff.
Sebbe, Manne och Barret.
Jens och Brogge.
Manne, Barret och Anders flickvän.

Jo, det har blivit lite trevligt umgänge på balkonger den här sommaren. Mannes föräldrar har ju privilegiet att ha två stycken i sin lägenhet. I vår nästa lägenhet ska vi också ha balkong, banne mig.
Har nu dammsugit hela funkislägenheten, köpt kräftor och åkt hem till Vallby. Ikväll är det nämligen kräftskiva hos min gamla klasskompis från högstadiet och dessförinnan. Long time no see. Skoj! Innan dess måste jag röja lite på mitt rum, ev massera Anna och piffa till mig. Har drygt tre timmar på mig. Borde vara lugnt. Kanske kan jag till o med hitta de där försvunna skorna.
Better get to business.

1 kommentar:

Anonym sa...

vänta... I have a moment... hahhahahah jag ser ju galen ut på kortet.

hörde av anna att du ville se bilderna.. gå in på min blogg. användarnamn hundar, lösen katter

/Kim