onsdag, augusti 06, 2008

Maria är en liten trötter.

vimmelbild från Pluto
(Agnes, Jonas, Darinka, Virna and I)

Sängen väntar. Ska bara trycka i mig lite mangosorbet först. Hur kan man motstå?
Sedan sist har jag gjort en del;
varit på kräftskiva och träffat gamla klasskompisar. De hade blivit fransktalande, fuskigt!
vinkat av mannen som även lyckades glömma sin plånbok här. Typiskt honom:-)
varit i Uppsala och fikat på Waynes och träffat Fatima och hennes kompis Lotta (+veronica o polers)
haft besök av Veronica och Smilla
sökt jobb som nattsyrra på barnsjukhus i Göteborg
kontaktat Feelgood i Gbg om ev. massagejobb
bokat tid för min stackars bristande hörsel
varit på outlet på skultuna messingsbruk (tack för tipset anna!)
sminkat kim och veronica, bilder som förhoppningsvis kan bidra till min ekande portfolio så att jag kan söka jobb som make up artist också

Yep.

Snart lämnar jag västerås. Men först ska jag:
massera Kim och Åsa
packa
öva på bodybalance (måste!!)
leta reda på de där skorna
göra iordning des för en vecka utan matte
hänga med gamla minnen hos Darinka

Do you think I will make it?

1 kommentar:

Anonym sa...

naaaw, sötnos.
ja somnade faktist

Ska fixa bilder idag så skickar senar e!