onsdag, augusti 20, 2008

En snabbis.

Vet, haft jättelite bilder den senaste tiden vilket främst beror på tidbrist. Här slänger jag in en suddig av mig i dagsläget. Klippt och stylad av Frida på Toni and Guy. Var på visningen idag, inte så jättespännande. Hade hellre gjort nåt nyttigt, men hon klippte ju mig gratis så klart man ställer upp. Desmond fick stanna hemma för det fanns personal som var allergisk.
Hade mitt tiiiidiga pass idag. Jag kom upp, jag kom iväg och jag körde! Fyra tappra på premiären, helt okej enligt min mening. Vilken skön start på dagen. Trodde jag skulle däcka sen, men en latte på lunchen gjorde susen(fast fasen vad man måste springa på toa!) Dessutom lär vi oss feta metoder i skolan just nu. Fascinerande! Jag kommer nog ur detta som en ny människa. I helgen ska jag ge mig på Manne. Vissa privilegier ska man väl ha när man bor med en nästan färdig massageterapeut:-)
Apropå detta så slängde jag iväg ett mail till snubben som är ansvarig för rekrytering på Team Lars Massage idag. Har ju skickat in intresseanmälan tidigare och tänkte att det kanske vore bra att pejla läget inför hösten...och vad händer? Fick snabbt svar om att jag mailat honom i precis rätt tid, att han behöver någon för uppdrag i centrum och ska återkomma t mig i dagarna. Yes! Mailade även en annan kvinna som satt upp annons om jobb på vår skola. Fick också snabbt svar och blev ombedd att fylla i en intresseanmälan på deras hemsida. Ska göra. snart.
Nu ska jag skriva ned upplägget för mitt pilatesboll pass imorgon. Lina ska följa med. Efter klockan sex imorgon kväll kan jag äntligen pusta ut lite. Det ser jag fram emot. Sen ska jag ta itu med allt annat jag också måste göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

å tack ska du ha! :o) Jag håller med om att soppa är underskattat, det är ju egentligen den perfekta maten; billig, enkel, god, snabb och variationsrik! :o) kram