fredag, augusti 22, 2008

Thank God it's Friday.

Nu när en del av alla måsten är över borde jag ju börja beta av de andra måstena som fick vänta på grund av de som var lite viktigare just då. Men just nu känner jag mest för att göra ingenting. Segna ner i soffan och på nåt magiskt sätt få mat serverad. Man kan ju drömma...
Slutade iaf tidigt och tog en fika med Lina. Mangosmoothie, mums.
Hemma i lägenheten är det tyst och skönt. Tyst och skönt.
Mr är på AW. Vet inte om jag kommer orka ta mig till ica, blir nog snarare att jag äter det som finns-oavsett vad det är. Ska försöka göra lite nytta i mitt slappande också.

1 kommentar:

Anonym sa...

mig nyper den inte iaf. :) det är skönt, ni asiater kanske har mer hår höhöh

nej då, soppan har inte gjorts än, men snart :D

Skicka des till ica vettja, det skulle vara ngt, med en liten vagn efter sig liksom. Skit bra!