söndag, augusti 24, 2008

Solsken till mig.

Himlen är fortfarande blå denna sköna söndag. Jag har varit ute. Började dagen med att skjutsa Åsa till Sörredsgården i Torslanda 7.15. Sen hoppade jag tillbaka till sängen:-)
Häng i Slottskogen med Johanna, Ida och Maria B. Nice.
I Linné träffar jag på en prazsky valp (andra prazskyn denna helgen(!!)). Stannar länge o pratar o hundarna busar. Söta.
Fika med Åsa vid Kungportsplatsen. Soho hade precis stängt. Attans. Parma o mozarella sallad som vännen bjöd på. Nu sitter hon på tåget, utmattad efter helgens bravader (nike convent).
I morgon ska jag träffa Team Lars Massage. Sen ska vi ha praktik i strain and counterstrain. Inte riktigt redo kanske, men vad göra? Måste bara planera hur jag ska göra med Desmond, den lilla skithunden som inte kan vara ensam.

1 kommentar:

Anonym sa...

nej, desmond är ingen skithund...

hur gick det med tvättnötterna?