fredag, augusti 29, 2008

Rulladirulladirulladirulla...

Tiden alltså. Den går fort när man har mycket att göra!
Kort och gott:
Fått in en fot på Team Lars Massage och Ugglapraktiken. Gött. Blir väl kanske inte mycket till en början, söker vidare med mål att få lön så att jag klarar mig, men det är en bra början.
Har lärt mig revolving och aldrig blivit så påverkad som av denna typ av behandling. Efteråt vill jag bara falla ihop i en liten hög, sova för alltid, eller så mår jag lite illa. Låter ju inte så härligt, men det är ändå välgörande. Och coolt! Kroppen är en märklig maskin.
Övingen med Desmond fortskrider. Dags för ett pass snart.
Passen på sats rullar på. Börjar kännas ok. Lagom till kvartalsutbildningarna nästa vecka. Pust.
Solen skiner. Det är fredag. Jag ska öva med des, gå ut i solen, tvätta med tvättnötterna (premiär!).
I morgon ska jag åka till Stenugnsund och parta loss på kräftskiva hemma hos Pernilla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu blir man ju nyfiken, vad går revolving ut på? vad gör man?

och hur går det för lilla desmond att vara själv?

Anonym sa...

vad bra att du kör på med träningen med desmond. funkar det? vad är det du ska göra?

revolving lät ju coolt det får du prova på mig sen, ja vill komma ner men som det ser ut nu så har ja nog inte råd än på ett tag, men ska förska i oktober kanske.

kommer mer om resan, bilde roch sånt imorn.
kraaam