fredag, september 26, 2008

Anna:

Det var en intervju för Flex massage.
Jag sökte jobb där före sommaren, via en annons på ams. Visade sig vara 80 sökande på 2 platser. Och de ville ha manliga massörer.
Nu fick jag mail från dem, att de letar ny massör och om jag var intresserad skulle jag höra av mig + bifoga CV och personligt brev eftersom de inte kunnat öppna dem sist.
Med andra ord var jag aldrig med i matchen.
Nu blev jag uppringd och inbokad på intervju.
På den vägen är det, vi får se hur det går...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa, den e skitrolig :D
och vet du, jag ångrade och stoppade mitt det där ja beställde och tog 3 istället, ja e asnöjd. Det funkar skitbra och än så länge har ja haft full mottagning överallt!

Juste, men vart drar manne?
Ja redigerar bilder så det sprutar ur öronen på mig.. Vad gör du ikväll?

Anonym sa...

aha...men det var ju jättebra. och det ger ju en lite hopp att de sparar ens namn/cv och skulle kunna få ett call senare i livet. =)

vart har du mannen i huset då? och hunden?