fredag, september 26, 2008

Fredag!

Veckan har rusat fram.
Nu ser det ut som ett litet bombnedslag hemma. Why?
Jag städar. Kastat massa skit, gjort fint i garderoben, tvättat typ 100 maskiner.
Det jag inte har gjort är ätit. Ingen fantasi, ingen ork, ingen lust. Men magen säger något annat.
Inte ätit mkt idag. Frukost: yoghurt med havreringar, tranbär, solroskärnor, linfrön o kanel. Senare: en shake (måltidersättning i brist på tid), en caffe latte under feedback med Anna, lite rester från igår (fläskfile o sallad), chai latte under jobbintervju för Flex Massage. Åsså en kiwi och en satsuma.
Det duger inte. Suck.

Ska rycka upp mig o plocka undan mer. Borde dammsugas också.

Just ja. Intervjun. Gick av stapeln halv fem på Dahls Bakeshop här i krokarna. Desmond fick vara med:) Detta var väl den första intervjun jag varit på, lite mer formellt än när jag träffat tidigare blivande arbetsgivare. Ni vet, "bra egenskaper", "varför ska jag anställa dig?" etc etc. Jobbiga frågor. Hope I did well. Får veta på torsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad var det för intervju?