tisdag, september 16, 2008

bockar av...

Alla prov är avklarade och godkända. Otroligt gott. Inte för att det har varit så svåra prov, men man blir ändå alltid nervös, ffa på de praktiska proven. Man tror att lärarna plötsligt ska bli elaka och försöka sätta dit en. Det har inte hänt hittills:-)
Nu har vi bara 2 dagars praktik och sedan är det tack o hej. Betyg får vi på fredag.

Fortfarande inget från Nordic Club. De håller mig på sträckbänken. Imorgon ringer jag.

Än så länge är det iaf inte tomt i kalendern. I helgen kommer ju svärföräldrarna plus att det är triathlon + utgång på sats (som jag inte kommer hinna med). Nästa vecka har jag sex klasser och ska massera på IF Metall, Lindex och på nån Ericsson-dag. Så ska jag till T&G iaf...de kan väl få slipa mina hårstrån lite till. Kanske skulle man klippa till luggen igen? Lugg + mössa = sant. Och det går ju mot mösstider. Brrrr. Jag vill shoppa. Koftor, jackor, benvärmare, vantar... idag hittade jag ett par svarta chinos på BikBok. Alla andra chinos är gjorde för jättestora människor så det går inte att hitta. De kostade 299kr. 299kr som jag inte vet om jag har just nu. Jag vågar inte titta på mitt konto. Drygt en månad till födelsedagen. Hålla ut? Kommer nog ändå vara tvungen att börja nagga på sparkontot för lönen jag får nästa vecka kommer man inte att jubla över.

wish I had tons of $$$$$$$$$$$$$

1 kommentar:

Anonym sa...

ett tips som jag har levt efter de senaste månanderna (förutom när jag var i sverige i helgen); gå inte in i affärer, unvik dem till 100% och om du verkligen känner suget gå till affärer där saker är så dyra att du aboslut inte kan justify ett köp. det har funkat riktigt bra faktiskt.