onsdag, september 17, 2008

Idol är underhållning. Jag har avnjutit två timmar i sträck. Kvällen har varit låång och prestigelös. Mi lajkie.
Börjar dock känna av den tidiga morgonen trots att jag för första gången kom i säng i tid igår. Det var väldigt skönt när klockan ringde kan jag tala om. Sju stycken på passet i ottan.
Jag har jagat Carlos på nordicclub och de hade träffat den sista intresserade idag. Med andra ord, inget beslut än, men snart. I morgon. Han hann i alla fall ställa några frågor till mig vilket jag tror var till min fördel så det var bra att jag ringde. Heja mig! Pappa håller också på o hjälper mig ragga kunder från sin position.
Imorgon är också sista praktikdagen, sista skoldagen.


Desmonds träning verkar gå framåt. Idag har vi låtsas gå iväg 2ggr och när han trodde att han var helt allena gav han ifrån sig nåt tjut och lite jämran, men sen blev han tyst. 
Blir till att testa längre stunder. Hoppas, hoppas, hoppas.
Igår var han ensam med Blondie (Kaizas hund) hemma hos henne medan vi hade slutprov. Vi gick ganska hastigt o han skrek massor (stress!) men när vi kom tillbaka var det tyst. Jag vet inte hur det varit under tiden, men jag har svårt att tänka mig att Blondie skulle acceptera att han skrek konstant medan hon var tvungen att lyssna på skiten. Blondie = babysitter? :-)
Nu ska jag ut med djuret och sen blir det duntäcke!

1 kommentar:

Anonym sa...

hejja desmond heejja desmond