onsdag, september 24, 2008

Här går det undan.

Okej...nu ska ni få höra vilka grejer jag har på G:
teamlars, ugglapraktiken, curex, flex massage, twitch, starta eget och ta egna företag vilket jag också har trådar ute för.

Nu har jag haft min bodybalance klass. Gött. Gick förbi axelsons och hämtade kvarglömd olja, blev erbjuden (gratis) massage idag, men har inte tid.
why?
jo jag ska ju massera på ericsson en liiten stund och sen blev jag inringd akut av curex (som jag ska på intervju för nästa fredag) så nu ska jag dit o jobba med en fd klasskompis ikväll och imorgon.
Hinner nog inte ens gå till ams idag som jag hade tänkt, men det är väl iofs positivt.
Bara mina fingrar/armar/händer pallar denna rivstart.

För att lägga bästa grunden ska jag nu fixa till en rejäl frukost innan jag beger mig av mot nya äventyr. (Å tack Elena som hjälper mig med Desmond imorgon)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejja! Det går ju verkligen undan!
Japp, det blev tele2. och sony ericsson c902 som ja pratade om..

Anonym sa...

men måste inte massörer ha massage också, speciellt efter att ha masserat....?

Anonym sa...

Nema problema, Desmond e ju så go.
Lycka till med allt!
Ps. du får ge mig en massage nån dag som tack (hahaha). Kram

Anonym sa...

Kul att det bara trillar in jobb :) Nu har jag minsann uppdaterat mig på va som händer hos dig! kram kram