torsdag, september 25, 2008

A Thursday morning that I wish would never end.

Med datorn i sängen.
Torsdagar verkar ha blivit en ångest-dag för mig. Jag vet inte varför, men de senaste 2 torsdagarna har verkligen varit sådana. Idag, kanske lite mindre, men den finns där. Så helst skulle jag vilja ligga kvar i sängen, mysa o inte behöva göra nånting alls.
Men så ser ju inte riktigt schemat ut. Än har jag inte bråttom dock.
- Lämna Des hos Lina och vara nere på stan kl 11.
- Sitta klippmodell för Linda på Toni and Guy.
- Möta upp Lina och ta Des och åka hem på lunch.
- Lämna Des hos Elena före tre.
- 15-21 curex hälsoteam
- 17-18 pilatesboll på kungsgatan (fick mail igår om att jag kanske skulle bli utvärderad på klassen idag, men det känner jag verkligen inte för och frågade om det gick att skjuta på det nån vecka. Hoppas det.)
- >21 hämta Desmond, åka hem och äta och hoppa i säng.

Igår var också en fullspäckad, men bra dag. Allt gick bra så vitt jag vet. Ganska lugnt ute på Ericsson. Jobbade med Anna-Karin på Curex och det var väldigt lugnt, inga inbokade behandlingar (vilket var ganska skönt). Hon hann visa mig lite hur det funkar och catcha up på lite skvaller från axelsons:) Provade på hotstone behandling, spännande.

Inga kommentarer: