onsdag, september 10, 2008

A new day has come.

Vad har hänt hittills?
Blev irriterad på klockan på telefonen i hallen eftersom den tydligen gick efter. Såg till att ha god tid på mig men det hade jag ju då ändå inte eftersom klockan gick fel>>>jag missade spårvagnen som jag måste ta för att hinna till sats och fick sätta mig på cykeln. Var väl okej det med, men blev blöt i baken. Hann i alla fall till klassen och balanserade med elva andra morgonpigga brudar. Som vanligt, en skön start på dagen.

När jag kom hem fick jag veta att Desmond hade bajsat ner hela hallmattan så nu är den kasserad. Lillen verkar dock pigg och har nyss hälsat på den hundvänliga besiktningsmannen som var här o kollade väggar o tak inför något vägbygge.
Nu blir det frukost med äggmacka o te innan jag ska packa mina muskuleringspärmar och bege mig mot Lina. Senare iväg till nordicclub. Måste bara räkna på det där lite...låg o grubblade igår kväll. 4000kr i hyra plus moms är ju rätt mycket. Måste göra ganska många behandlingar bara för att få ihop till hyran. Skulle det gå runt? Hoppas...

Ikväll: Avanverad muskulerings praktik på skolan 17-20.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha , du ger aldrig upp hetsen eller tjatet på att ja ska flytta till västkusten ;P

Ja kommer snaaaart
när kommer du o hälsar på mig :P