torsdag, september 11, 2008

Den här dagen har bara blivit bättre. Vaknade iofs utsövd efter gårdagens urlakning, men kände mig så grymt omotiverad och negativ till allt. Ni vet, såna dagar man kan ha ibland. Ingen energi till skolan, verkligen noll. Höll på att somna ändå och ville helst bara hem o sova, inte träffa folk eller ha pass. Men det var ju just det som var inbokat.
Så.
Ut från det mörka, varma, syrefattiga rummet vi numera har undervisning i på Axelsons. Ut i den friska luften och den ljusa dagen. Bara det. Träffade en gravid Maria på vägen till mötet med Anna Isberg. Sen sopplunch och prickig katt och humöret blev bättre av trevligt sällskap, god mat och syre till hjärnan. Till o med passet kändes bra, bättre än förra veckan:-)
Sen tog det låång tid innan det blev mat för mannen blev fördröjd, men med lite nyttoämnen i magsäcken mår men ju snabbt bättre. Diskuterad och kalkylerat på det här med eget företag, om det nu skulle bli så att jag får hyra in mig i det där rummet. Är nu aningen mera insatt i det hela och inser också att det kan gå ganska bra. Nu hoppas jag bara ännu mera att jag får rummet. Ge mig rummet. Jag vill veta nu. Bara positiva besked välkomnas.

Inga kommentarer: