söndag, september 14, 2008

Sista veckan i skolan. Ever?

Helgen har svischat förbi, lugn o skön visserligen. Långpromenader. Igår slocknade jag framför filmen vid halv tio och sov i nästan tolv timmar. Behövde det.
Nu har jag behandlat sambon och tryckt på många ömma punkter. Skulle nog egentligen behövt hela dagen för att gå igenom allt som vi ska kunna. Praktiskt prov på tisdag. Hu!
I morgon är det praktik igen. 9-14. Sedan pilatesboll.
Hoppas de hör av sig från Nordicclub snart. Det är en pina att gå och vänta på besked. Man hoppas, man vill börja planera, men så hejdar man sig...tänk om jag inte får rummet. Ovissheten är outlidlig. Hur ligger jag till? Vilka är mina chanser? Vilka tävlar jag emot?
Lönlöst att spekulera egentligen, men lika omöjligt att låta bli.

Dessutom är det sista veckan i skolan. Tryggheten. Vardagen skall bytas ut mot en ny. Än så länge är den nya främmande och läskig. Hu!

1 kommentar:

Anonym sa...

hojta så fort du får veta ngt! Jag väntar med spänning.-.-