fredag, september 12, 2008

the lost is found.

puh.



Sovmorgonen lyckades bli stressig. När jag klivit av vagnen på stan och lämnat desmond kände jag i fickan där mobilen legat: tom.
f u c k
Vagnen var redan långt borta, och någon hade säkert redan norpat min mobil. Om inte var det väl bara en tidsfråga. Stressad och med raska steg klampade jag mot Odinsgatan (skolan) där jag fick låna telefonen och ringde till min mobil. Någon svarade. Någon visade sig vara en kvinna som inte pratade svenska och bara lite engelska. Hon hade redan klivit av vagnen och skulle plugga någonstans. "Maybe you can talk to my husband tonight or tomorrow"
vad gör man?
Men så fick hon tag i en polis och gav mobilen till honom så efter mycket om och men och hit och dit har jag nu telefonen i min ägo igen. Tack o lov för ärliga människor! Dagens ros.

Praktiken gick helt ok. Hade tre nackar. Nu när man får mixa tekniker känner man att man kan göra mer, men såklart vill man göra ännu mer.
Sen bodycombat med lätt huvudvärk och en proteinshake i magen. Kanske inte optimalt men det gick. Nu: ganska trött i skallen. Välkomnar helgen.

Inga kommentarer: