onsdag, september 03, 2008

Time flies.

Arghhh....vi slutar skolan den 19 september. Fattar ni hur snart det är?
Det är läskigt. Jag måste ha jobb!
Ska ringa runt o fråga om praktik snart. På fredag är det Lindex-uppdraget för Team Lars och på lördags följer jag med Uggla på Eventet på Liseberg. Sen får vi se hur det fortsätter. Jimmie skulle höra hur det funkar om man vill jobba extra som syrra på sahlgrenska.

Idag var den segaste eftermiddagen på länge. Alla var helt döda och hälften var borta.
Sitter här o laddar inför kvartalsutbildningen på Backlaplan ikväll. Ska iofs blir skönt att få träna lite själv! Des ska få va ensam typ en haltvimma, hoppas det går bra. Övar as we speak. Nu ska jag hälla i mig soppa, gå en kisspromenad, öva lite mer och bege mig.
Sen är det snart i morgon. Jösses...

Vad har du för dig?

Inga kommentarer: