torsdag, september 25, 2008

vem kan stoppa mig nu, jag bara rullar fram...

Så gjorde man sig iordning o åkte till Lina. När jag precis hoppat på bussen mot stan ser jag att dem har ringt från T&G och lämnat återbud. Lite dåligt att göra det 30min före utsatt tid. Nåja.
Funderar på om jag ska ringa dem o boka ny tid eller om jag ska skita i det helt eller om jag ska ringa till en annan frisörsalong. Gick förbi ett ställe i Linné som sökte hårmodeller (klipp o färg). Kanske prova något nytt? Man kan ju ringa o höra.
Försöker komma fram till hörselvården, men det är upptaget varje gång man ringer. Blä.
Kommer att bli utvärderad idag på passet. Blä. Men det är väl lika bra att få det gjort. Måste gå igenom upplägget bara. Snart.
De ringde från flex massage idag o vill träffa mig för intervju imorgon em. Hej å hå! Jag rullar vidare. Heja på mig.

Inga kommentarer: