torsdag, september 18, 2008

vill inte vill inte vill inte

Redan innan jag slog upp ögonen imorse kände jag att det var en sån där negativ dag. En sån där dag då man bara vill ligga kvar i sängen och se hur timmarna försvinner. Man vill inte gå upp och man vill inte behöva vara tvungen att göra saker, att prestera.
Men man måste.
Två praktikbehandlingar varav en var på en kollega, TA på Backaplan. Gick bra.
Sen var jag på ovärd rekryteringsmässa efter att ha stått i fetingkö för att få komma in.
blä.
Satt typ o sov på en parkbänk en stund innan pilatesboll klassen.
Jävla nordicclub skulle höra av sig på förmiddagen, tror ni att dem har ringt?

nej.

Så har jag ont i huvudet. Höger tinning.


Jag tror att det blir en bättre dag imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

vänta inte...ring dem. det är vad jag har fått för råd. jag ska ringa ann taylor imorgon. ahh...läskigt!