måndag, oktober 27, 2008

Dream, dream, dream...

Den här gången drömmer jag inte bara om den ljuvliga lägenheten utan även om att bo på Sankt Jörgen. Jag var på intervju idag...vilket ställe! Hotell, konferens, träning, spa och golf! Så vackert. Massa massa olika lockande behandlingar, den ena mer avancerad än den andra. Vad säga som Softpack, aryuveda, floating och behandlingar med namn som Skogsregn.
Jag vill prova allt.

Intervjun då.
Just ja.
Träffade Jessica. Kändes bra, en intervju, men ändå inte så formell. Inte känslan av att bli totalt grillad. Inga frågor om varför de ska anställa mig, hur jag skulle beskriva min massage etc etc. Skönt.
Jag ska dit och ge två provbehandlingar nästa måndag och sen får vi se. Det handlar om att jobba helger, det är då de behöver mer folk som det ser ut nu. Alltid nåt. Hoppas det går bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa, det är det som är grejen, ja ha rinte plats för massa oanvända skor :P
dom har ju ändå legat i garderoben i ett år utan att användas..