onsdag, oktober 15, 2008

goddag onsdag.

Innan mannen ens hade gått upp ur sängen hade jag haft pass på valhalla och satt igång brödbak.
Nu har timmarna rullat vidare och jag har hunnit rasta D, fika o snacka skit med Siri (en nybliven sats-kollega med många gemensamma faktorer som dessutom bor här i krokarna).
Nu inväntar jag Lina, eller vi ska träffas vid ICA och handla grejer till en tacogratäng som vi sen ska trycka i oss. Blir bra tror jag. Har aldrig gjort det tidigare. Kanske följa med henne o kolla på en lägenhet i Mölndal sen.

Fick samtal från TML och fick jobb imorgon. Gött.

Mobilen har halvt vaknat till liv, kanske gjorde den smarta killen på supporten någon nytta trots allt. Får se om det kvarstår. Annars har jag kvittot på G så jag kan lämna in den på service. Bra.

Inga kommentarer: