söndag, november 23, 2008

All the boys love Mandy Lane.

Det blev film ikväll. Det var längesen så det var precis vad som behövdes.
Var beredd på en vanlig "scream"skräckis men denna kom med en liten twist och var visuellt mycket nice att se på. Om man tål lite blod.

Mannen är på plats igen och veckan är slut.
I vanlig ordning.

Jag hann med tvätt, födelsedagskalas, häng hos Kaiza, massera Ellinor och en riktigt lång o skön sovmorgon. Man kan väl inte klaga. Och det jag inte hann kan jag nog göra i veckan för nu finns det alltför många hål. Någon som har jobb till mig? -bring it on.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, då ska jag berätta :D
det är ett telefonförsäljningsjobb med fast lön per timme och provision för såld vara. man säljer bredband från glocalnet.
jag har inte riktigt råd att vara kräsen och jag kan ju vekrligen erkänna att det absolut inte är ngt för mig det här, men ja som sagt - ja har inte råd att välja jobb då det här är det ändå jag fått intervju på...

får jag det tänker ja söka andra ändå och då är det bättre att ha det här o säga att man gör istället för att man "går hemma"...

Anonym sa...

jag har fortfarande inte varit till stickaffären, måste gå snart. blir så inspirerad utav dig och kim.

skräckisar....usch vad läskigt. tänkte faktiskt på dig och henke häromdagen eftersom ni är de två största skräckfantaster jag känner. det finns en on demand kanal med bara skräckfilmer!