onsdag, november 05, 2008

• Bekräftad Reparationsstatus, Pågående hos verkstad

Det är min mobil det handlar om. Det var med lite oro i magen jag lade den på lådan förra veckan. I ett vanligt vadderat kuvert med frimärken eftersom jag inte orkade ta mig till posten (vet inte ens vart den finns!) och skicka i postpaket.
Nu finns min mobil på mobilakutens verkstad. Hoppas den kommer hem snart. Tills vidare har jag Mannes Nokia. Jag hör i alla fall när den ringer. Oftast.

Nu ska jag koka gröt till middag, plocka undan lite till (jag orkade! har dammsugit o donat).
Jag har slängt iväg mejl till Belle och ringt o pratat med arbetsförmedlingen om min arbetssituation. Knepigt det där, men hon var trevlig(!).

Tog en nap också, Fan va skönt, det behövde jag. Kroppen börjar ta emot. Tackat nej två vick (sats) sen i lördags och ignorerat ett. Uvi, magsjuka och förkylningstider är det visst. Fy! Jag pimplar te med ingefära i och tror att det håller baseluskerna borta.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa ja lovar :P
hur lång tid ska det ta för mobilen då?