torsdag, november 06, 2008

redan toshda igen! va hände?

Bloggen är lite tråkig nu, inte så mycket bilder, men just nu orkar jag inte. Idag är jag ledig. Jag vet att de flesta jobbar heltid, men det gör inte jag. Efter tre dagars jobb o fläng är jag trött. Sedan är ju inte mitt jobb som ett vanligt 9-fem jobb heller. Ganska fysiskt. Lägg på lite pass på det. Och powerplate (körde med Kaiza igår, känner baksida lår!). Nu har vi strosat runt i skogen i skatås i drygt 1,5h med Kaiza och Blondie. Ska belöna mig med en smoothie för idag är det inte så kallt.
Pilates med Anna Isberg som gäst. Sen skippar jag nog mötet på curex och tar en lugn kväll. Ska packa o fixa för imorgon efter jobbet tar jag tåget norrut. Har inte varit hemma sen i augusti.
Ska mysa med familjen, gå på massage hos Vivvi, och kanske träffa nån vän om det finns nån kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

så du går fortfarande på powerplate. är det bra eller? har fortfarande inte provat.

mys med västerås, vill också åka hem!