fredag, november 21, 2008

Lundmyr of Sweden.

bild: busigt.se

Min vetevärmare är rosa och det står Älskling på den, precis som på den röda. Den har dessutom kardborre så att man kan spänna fast den på valfritt ställe.
De två senaste nätterna har jag somnat med min Älskling på axlarna. Väldigt skönt. Känns lite som att ligga o bli varm i ett badkar. I like.

Nu är det fredag och ganska kallt ute. Efter jobbet idag träffade jag Sofia och hämtade sushi som förtärdes hemma. Finns fortfarande bitar kvar i kylen.
Nu ser jag fram emot helgen och vill bara kunna ta det lugnt. Slappa. Jag vill reda ut stick-helvetet och göra klart sjalen. Jag vill se på någon bra film, jag vill dricka te och mysa.
Får se om mannen kommer iväg till Lund imorgon. Jag ska fira Kristin imorgon kväll.

1 kommentar:

Fis sa...

Värsta töntiga vetevärmaren ju.