torsdag, november 20, 2008

God natt.

Busy week. Idag tog jag en lång tupplur när jag kom hem efter min halvdag. En sån där lur som skulle bli en halvtimme, men som snarare blev en timme. Man vet att man kanske borde gå upp men kroppen lyder inte. Det går inte. Som tur var ringde V och väckte mig så jag till slut fick arslet ur och åkte till maxi. Lite brått blev det för att hinna till passet kl 17 och givetvis ska man få avstämning på scanningen.
Ja, detta är mitt liv.
Låter ju som en gammal kärring.

I vilket fall gjorde tuppluren gott så nu ska jag nog klara av veckans sista arbetsdag. Sju massager to go. Ska placera mig i sängen med min nya, rosa vetevärmare. Min nya älskling.

kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

tupplurar är det absolut bästa!

Anonym sa...

Åh! Ja, kom och hälsa på om ni är i Uppsalatrakten! Hem till familjen ska ni väl ändå sen runt jul huh? Selma har nog lite skuldkänslor vad gäller det där i september som bör redas ut.. Stackars Desmond!