tisdag, november 18, 2008

nehepp.


Mail från Sankt Jörgen, typ tre veckor efter att de sade att de skulle höra av sig.

Tack för ditt intresse av att arbeta hos oss. Just nu har vi tyvärr ingen plats hos oss då vi känner att vi behöver någon med lite mer erfarenhet. Men hör gärna av dig igen framåt våren när du har arbetat lite längre.

Vad tror ni?

Låter lite mysko tycker jag. Mailade tillbaka och frågade om det var nåt speciellt som jag "föll" på. Visserligen har jag ju inte så mkt erfarenhet, men det känns ju inte som att det borde vara något problem då jag fått bra kritik från alla andra arbetsgivare etc. Så betyder det att något annat var fel eller att de inte behöver någon alls just nu? Jag ska luska med Kristin o se om hon vet om jag inte får något bättre svar.

Hade varit kul att jobba där, men vet inte om jag har tid nu i vilket fall. Det var ju extra på helger och helgerna nu och fram till jul är i alla fall delvis uppbokade.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror de menade vad de sa, att de behöver någon mer erfarenhet. även om du här lika bra som de erfarna så är det många som tittar på hur många år man jobbat etc. så det är säkert bara det du föll på.

puss!