måndag, november 03, 2008

Snart över.

Ja...motivationen för att köra pass var kanske sådär. Aningen trött. Men mycket folk var det, som vanligt. 25 pers på yogan fast max egentligen är 20. Kul.
Sen vagn till Haga för att hämta Desmond. Tack snälla Gabriele och Anna!
På vagnen hem kommer biljettkontrollanter ombord. Nema problema tänker jag, har ju månadskort. Rotar i väskan bland vattenflaskor, cd skivor, kvitton etc. Ingen plånka. Letar mera. Ingen plånka. Börjar bli lite stressad. Ingen plånka. Ringer Manne...plånboken (med spårvagnskortet) är hemma. f u c k. Inser fakta. Inget att göra, får helt enkelt ta en böter. Jag menar hur många gånger har de i hört att man har glömt månadskortet hemma?
Får gå av vagnen vid olskroken. De ber om leg. Jag har det inte med mig. Och sen händer det otroliga. Jag får ingen böter! fucking unbelievable!
made my day
tack.
Nu måste jag duscha, packa iordning väska och sova. Snart är det imorgon och då är det nya grejer på schemat. Men tack o lov för att den här dagen är slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jäklar vilken tur du hade. kollar de alltid eller bara ibland?

fresten, såg du mitt facebook message?

kramen!