måndag, november 03, 2008

vilken dag.

Hundvaktskris för agneta kunde inte idag, dessutom är det massa krångel där ändå. Till slut kunde des vara hos Gabriele så jag åkte dit och lämnade honom, gick till järntorget och masserade 6 pers för elektrikerförbundet. Sen hem, lunch, för att sedan ta bilen till sankt jörgen, göra två helkroppsmassager, åka bil in till stan för att hämta des. På vägen ringer Manne o säger att han kommer hem sent vilket innebär att desmond måste vara hemma flera timmar själv på kvällen. Inte bra om han skriker för då är folk hemma och jag är borta 3h typ. Fikar med Gabriele som säger att des kan stanna kvar. Snällt. Fikar mera. Sen bilen hem, tankar, och nu är jag hemma. Hinna slänga i mig lite mat och sen bege mig till sats, ha 2 pass, åka till haga och hämta des (bil eller vagn!??) och sedan försöka få nåt i magen igen innan jag måste i säng tidigt för imorgon ska jag börja massera kl 8 igen. 12 behandlingar.
what a day.
längtar tills den är över.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blir helt stressad utav att bara läsa det här. hur går det med desmonds hemma själv träning?