lördag, november 08, 2008

Västerås, Västerås my city of Love. Everything in Västerås is what you all been dreamin´of.

Kanske inte riktigt ordagrant, men miljöombyte förnöjer och Västerås innebär ju just detta för mig.

Miljöombyte.

Tågresan gick bra. Såg nästan 4 heroes avsnitt innan batteriet sa tack o hej.
Blev hämtad på stationen av pappa och Bug i en ny BMW(!!)
Supermysig middag(och god) med cathing up och Buzz hemma hos Flugan med Kristin och Martina. Å jag fick Timbuktus nya i present. Me like.
En timmes massage hos bästa Vivvi med prat och råd under tiden. Det behövde jag och min kropp!
En sväng på stadens gator och några inköp på News Design (Cheap Monday), Ryns och Glitter.
På gång är powernap (kanske), promenad, lämning av hund till Lisa och Anders och middag på Frank (eller Varda).
Förutom att fira min födelsedag i efterhand hurrar vi för Bug som idag fick en heltidstjänst på Telenor i Sthlm. Thank God. Han repar sig, min lillebror:-)

Inga kommentarer: