onsdag, december 17, 2008

hej den nya dagen.

Jag har inga bilder med på bloggen nu, ser tråkigt ut. Men vad ska jag visa er?
Idag är onsdag och jag har inte varit uppe i ottan och balanserat. Jag har legat kvar i sängen och drömt mardrömmar. Mysigt värre. Och nu har jag sott 2 tvättmaskiner och slängt in massa handdukar. Men tjejen som var där nere sa att man fick ta maskinerna om ingen gjort anspråk på dem efter en timme efter bokad tid så egentligen har jag gjort rätt. (Fast det känns lite busigt).

Innan jag ska beta av mina ärenden ska jag gå en sväng med des och äta frukost. Funderar på att gå förbi Nära Dig och hämta ut mina linser som ligger där och väntar på mig men det tar emot lite eftersom mannen som jobbar (äger?) det är så o-trevlig. Alltså han är egentligen inte medvetet otrevlig tror jag. Han är bara inte trevlig. Man kommer dit och lämnar sin avi och han säger inte hej. Om jag säger hej mumlar han nåt till svar. På sin höjd säger han "leg" om legitimation behövs. Sen letar han upp paketet och (om han kan, beroende på paketets storlek) så typ kastar han det på en.
Så är det konstigt att man inte vill gå dit? Dessutom finns det ett annat utlämningsställe som är närmare, men mina paket ska väga komma dit. Jag mailade t o m och frågade om det gick att byta ställe, men det var tydligen superkrångligt.

Nåja. Måste väl pallra mig dit snart för det är inte många dagar kvar i götet på detta året. Västerås it is. Soon. Kanske redan på fredag.

Ikväll ska jag på julbord och förmodligen kommer min favoritlärare (INTE), Jonas, vara där. Kan ju bli spännande:-O

Inga kommentarer: