söndag, januari 11, 2009

Det gråa har ersatts av mörker.

I Västerås ville man vara ute i solen medan det var ljust.
Här är det nästan så att man föredrar mörkret för att det blir mysigare än det grå.
Dagen är på väg att övergå i kväll.
Jag har spenderat dagen med Desmond och så fick jag besök av Ellinor som fick behandling.
Mannen, han stack till jobbet vid ett och sedan dess har jag inte sett röken av honom.


Min iphone är på väg tror jag. Fick ett sms i fredags, om att Fedex skulle leverera ett paket t mig på måndag. Jag har beställt den till Västerås eftersom jag var hemma så länge och trodde den skulle komma runt jul.
Typiskt att den kommer första dagen jag inte är där längre.
Men det gick ju att fixa.
Kan inte komma på nåt annat jag beställt som rimligen borde levereras via dem.
Håll tummarna nu.

Inga kommentarer: