lördag, januari 10, 2009

framme.

Jag sitter här i den lite gråare världen, bland påsar och kläder, och ska fortsätta att öva på mitt pass. Sedan ska jag plocka.
Göteborg är sig likt och det känns faktiskt som hemma nu. Tanken slog mig när jag låg och försökte sova igår kväll. Besöket i Uppsala förra helgen fick det livet att kännas så avlägset, så längesen, även om det (imorgon) "bara" var ett år sedan jag tog examen.
Home is where your heart is och nu är det i göteborg.
tänka sig.
Fast Västerås kommer ju alltid att vara hemma det också.


För övrigt. Mannen har också provat spikmattan nu och han somnade:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, är det skönt att vara hemma?
du får göra som oss, köpa små lådor och boxar som du kan lägga alla små grejer i :D

själv sitter man och väntar på att klockan ska bli 23 så man kan dra ut o jobba :p