onsdag, januari 28, 2009

Dolce Gabbana

Mina nya bågar. Vad tycks?
Jag har kommit fram till att det nog är snyggare att bära dem utan hellugg. Ögonbryn behövs för extra markering (eller nåt). Men det är ju lätt fixat, bara att dra luggen åt sidan:-)
Verkar se bra i dem också, direkt efter linserna kändes de nästan lite starka, men jag ska känna på dem under resten av dagen. Kuuul med nya glajjer i alla fall.

Annars är det inte mycket att hurra för.
Pass i morse, gick bra och det var 8st där. Bra för att vara den tiden (06:45).
Är friskare om än lite hostig. Rinnandet har upphört så nu är det harklingar och host. Kroppen känns inte lika trött. Bra det för snart bär det av t Curex för jobb.

Rummet på NC hänger löst. Nej jag vet inte, men går inte så bra att dela 50/50 på rummet när vi båda vill o behöver vara där samma dagar. Jag vet inte vad som händer, meningen är ju att jag ska börja där nästa vecka. Känns kaosartat och mest jobbigt. Hoppas hoppas det löser sig.

Fick inbetalningskort från CSN idag. Har ju fått uppskov ett år, men nu är det visst dags. Närmare 2000kr vill de ha av mig innan slutet av feb. Hutlöst! Baseras detta på inkomsten eller får alla samma återbetalningsplan, någon som vet?

NU ska jag göra ett snabbt undanplocksryck, skriva ett mail och äta lite gröt innan det bär av mot stan. Ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan få nedsättning om du visar att du inte tjänar så mycket. gå till deras hemsida, där står det hur man gör.

jag har också fått CSN brevet och jag ska betala 4700 i kvartalet. blä!!!