onsdag, januari 14, 2009

Fan också.

Budet med FedEx kom precis. Var ju helt säker på att det var iphonen, men icke. Det var DogSilencerPro, en makapär som ska (förhoppningsvis) hjälpa Desmond att hålla käften när han är ensam. Så bra att den kom, men. Vart håller iphonen hus? Jag har inte hört något från snubben sedan julveckan trots att jag mailat honom upprepade gånger och ringt en gång.
Är jag blåst?

************************************************

Jag har två nummer till den här Magnus som ska finnas på foretagande.se. Ett mobilnr: 0765621956 och ett nummer till kontoret 08-51165118.
När jag ringer dessa nummer nu är mobilen avstängd och på det fasta numret uppmanas jag att ringa igen senare eftersom numret inte kan nås för tillfället.
Vad är detta?
Är det några bluffmakare som utnyttjar sidan foretagande.se för egen vinning, men som eg inte har något med dem att göra?
*hjälp*

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju skumt med den där Magnus. DU har inte betalat honom allt hoppas jag.. Fy för sånt där hoppas det löser sig. Kram